Moji konji, moji snovi...

srijeda, 29.08.2007.

Petrovaradin

Prekrasan je grad pored Novoga sada. Manje više ga svi znaju po Exitu (festival koji se održava za vrijeme ljeta). On se održava na prekrasnoj tvrđavi oko koje se i razvio sam grad.

Image Hosted by ImageShack.us


Nisam išla tamo zbog Exita već zbog, naravno, konja nut.
Pošto sam bila kod bake u Iloku i bilo mi je dosadno mama je rekla da ima nekog frenda koji jaši u Konjičkom Centru Petras koji se nalazi na samoj tvrđavi u Petrovaradinu normalno da sam pristala ići party...
Nije nam dugo trebalo od Iloka do tamo a kada smo došli tamo našli smo nešto prekrasno cerek.

Image Hosted by ImageShack.us


Konj u štali ima svoj boks od najmanje 3x3 m i svi su debeli šta znači da ima i hrane u izobilju, a jahači imaju uvjete o kakvima neki mogu samo sanjati cry!!!
Ma pogledajte sami eek

Naravno cijela štala mi nije stala u sliku ...
Image Hosted by ImageShack.us


DIO sedlarnika u kojem se nalaze ormarići jahača, a imaju i STRUJU
Image Hosted by ImageShack.us



A sada konjići cerek neznam kako se koji zove ali zar nisu preslatki?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj konj ima neopisivo ogromnu grivu eek
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je jedini pony u štali...
Image Hosted by ImageShack.us


Naravno ovi konji nisu jedini u štali, a ako hoćete vidjeti ostale morate otići sami sretan!!!

Za kraj jedan prekrasni mali pesek koji je stalno hodao za mnom...
Image Hosted by ImageShack.us

- 13:52 - Komentari (40) - Isprintaj - #